Gaji CEO TNB RM1,107,280,00???  

Gaji CEO TNB RM1,107,280,00???

Apa terer sgt CEO TNB nih hingga layak terima gaji sebegitu rupa?? Aku tidak akan HALALkan sebarang kenaikan tarif letrik yang akan aku bayar kepada TNB. TNB milik rakyat dan kembalikan hak rakyat...

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

5 comments

  • miss zarina  
    8:48 AM

    skarang sesape pun dah tak boleh dipercayai seratus perastus...semua ada kepentingan peribadi dalam membuat kenyataan..terutamanya ahli politik..polis pun skarang dah tak boleh dipercayai..trust no body..

  • miss zarina  
    8:53 AM

    ina rasa keputusan yg dibuat kerajaan akan dipersetujui apabila kepentingan peribadi diorg dijaga..dan sekutu2 diorg dijaga..yg susah rakyat..ina pun tak halalkan 1sen pun duit ina utk itu (walaupun tak keje lagi)...

  • izali  
    8:57 AM

    yes thats true ina...:)

  • Reez  
    10:59 AM

    Assalamualaikum...

    Takde... Dia takde kuasa sakti dan dia tak terer pape pun.. Manusia biasa macam kita gak...

    Apa yang dapat dilihat disini, terang2an duit rakyat telah disalurkan kepadanya...

    Atas dasar apa?... Diakah yang mencipta letrik itu? Adakah kerana dia, letrik itu akan terhasil?... Kalau takde dia, takde letrik ke?

    Bila fikirkan kembali memang sakit hati.. Ada manusia bersenang lenang mengaut keuntungan sedangkan ramai diantara kita yang masih hidup dalam serba kekurangan... Ada tu, merempat tiada tempat berteduh!...

    Dunia... dunia....

  • izali  
    9:52 AM

    reez,

    dunia akhir zaman kot. dorang ni mengaut keuntungan hasil kesusahan orang lain. yang pasti aku takkan redha dunia dan akhirat dgn org mcm ni....

Post a Comment

Kerja Kosong Terkini...