Jemputan ke Majlis Ulangtahun MsjBox ke 3  


Klik gambar utk maklumat lanjut

Aku selaku salah seorang member MSJBOX yang tak berdisiplin dengan bangganyer ingin menjemput korang semua utk menghadiri Ulangtahun MSJBOX kali 3 yang ke 18 seperti butiran berikut:

Tarikh : 19 April 2008 (Sabtu)
Masa : 2.00 pm – 5.30 pm
Konsep : Warna – Warni
Makan : Ala-Carte (Anggaran Rm15)
Lokasi :
Restoren & Kafe Tupai - Tupai
51A Jalan Bukit Petaling, Kuala Lumpur, Malaysia
50460 Kuala Lumpur
Tel: +603 2143 2525
Fax: +603 2144 5921

Tp berita sedihnyer, aku tak dapat join kerana tidak dapat dapat mandat 2/3 daripada anggota kabinet yang baru ditubuhkan kerana terpaksa berada di luar kawasan. So, aku mintak maaf bbyk kpd korang semua dan aku mewakili kaum kerabat diraja izali dengan ucapan I Love U Allz, dan jgn ada sesiapa yg tercedera lagi...hehe

Dan sebagai hadiah, terimalah video klip semasa MSJBOX Family Day @ PD yang baru aku upload, jom layanz...



Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

0 comments

Post a Comment