My Izali's Family 'Keluarga Impian'  

Ni la kot 'keluarga impian' aku akan datang yg diluluskan oleh 'jamaah kabinet'..hehe. Insya Allah mohon dimurahkan rezeki...

Kena tag dari mama shay, sonot dia sbb baru dapat baby yg comel bernama aimi. mana tau comey?? ye la..baby semua comey...haha. Tp dia TAG keluarga sedia ada, cuma aku gatal tambah 'keluarga impian' yg berderet tu....

Btw, ramai orang tanya apa makna 'izali' @ 'izalifa'? IZALI ni gabungan nama aku dan wife IZA + LI, manakala IZALIFA adalah gabungan nama aku, wife dan anak2 IZA+LI+FA. Nama anak2 aku semua bermula dgn FA, iaitu FAizatul Fatihah, FAizatul Huda, FAiz Irfan. Dan bakal anak2 aku yg akan lahir insya Allah akan bernama Faiz..jika lelaki atau Faizatul..jika perempuan.

ps: Sayang, cukup ke anak 8 orang?? mcm sikit jek....hehe

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

8 comments

Post a Comment