Selamat Hari Guru + Hari Ibu buat Isteriku dan Ibuku  

Gandingan mantap dua orang guru, isteri dan ibuku.

Entri ni dibuat khas untuk mengucapkan Selamat Hari Guru dan juga Selamat Hari Ibu kepada ibu dan isteriku tercinta.

Secara jujurnya, aku langsung tatau bila hari guru ni, tetiba terbaca kat blog kawan2. Mak aku masih lg mengajar di SK Kg Tengah, Manir, Terengganu, manakala wife aku di SMK Saujana Utama, Sg Buloh.

Cerita pasal wife aku nih, sebenarnya dia ni bercita menjadi guru sejak kecik lagi, bukan seperti sesetengan org lain yg jadikan karier guru sbb bila dah takde keje lain. Antara yg aku respek wife aku ni, macam2 tempat dia penah mengajar. Dia penah mengajar sekolah rendah, penah mengajar budak tadika dan juga penah mengajar kelas dewasa.

Akhir kata, Selamat Hari Ibu dan Selamat Hari Guru kepada dua orang wanita yang paling sayangi iaitu ibuku dan isteriku.

ps: sempena hari ibu + guru, kita gi cuti2 malaysia ye sayang...muaachhcss

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

1 comments

  • Anonymous  
    9:08 AM

    bila laa aku nak dukung anak sendiri ni uhuhu

Post a Comment