New Proton Saga 2008  

Photo from www.terato.com


Proton SAGA 2008 Commercial Ads

Congratulation, finally Proton BLM : Saga 2008 open for booking to public. The price of the car expected to be RM30,000 - RM40,000 thats affordable to low-mid income Malaysian. With booking fee only RM500 you can book it now. Visit Paultan.org website for more review, photos and video.

Call my colleague to get more discount price. (and commission for me...hehe)

Syam @ 019-3487887 - Klang Valley
Amir @ 0197744641 - Johor, Melaka, NS (Singapore, Batam??!!)

Colour available.

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

7 comments

  • fysal  
    3:01 AM

    boleh tahan juga BLM ni..aku berkenan struktur belakangnya yang nampak lebih kemas dan elegan..lampu belakangnyapun dah nampak cantik skit dari keluaran proton sebelum ni..ni yang buat rasa mcm nak ambik juga BLM ni..5 bintsnglsh sku kasi utk BLM ni..memang cantik dan bergaya..Taniah buat Proton yang semakin ada perkembangan untuk memperbaharui design keluaran mereka pada masa kini..

  • izali  
    9:54 AM

    aku pon nak ucap tahniah kat proton sbb dah byk improvemnet. saga blm ni pon cun gak.

    tp aku x beli la kete nih...cuma menten kete wira buruk aku tuh smp abis bayor. kalo ada rezeki thn ni ke thn depan cdg nak sambor mpv. ye la anak ramai. paling koman pon van inokom yg 12 tpt duduk pon ok...haha

    btw, bila nak beli?? leh aku test drive

  • iEn  
    2:28 PM

    naaak saga! nak saga!! tak dpt saga pon, bijik saga pon xpe arr wekekeke!!!


    mmg cun kali niee.. bravo2!

  • izali  
    5:27 AM

    dek ein, proton sagu pon ok...hahaha

  • Farhah  
    12:07 PM

    wahhh, nice car. (:

  • iEn  
    12:05 AM

    xnak xnak! nak kaler meraaahhh!!! lembu pon jeles taau.. auuuww!!!

  • izali  
    7:54 AM

    farhah, booking la...leh booking online. :p

    ien, ceh ko compare proton ngan kete lembu...ekekeke

Post a Comment

Kerja Kosong Terkini...