MsjBok Raya @ My House  


Lihat Album Penuh


Dah 2 minggu baru nak update. Geng MsjBox beraya di rumahku, antara yg turut memeriahkan majlis.

1. shai
2. sheda n 2 girlz
3. umie
4. azkam n fren
5. retna n kiki (sempat dgr sore jek)

asalnya dorang nak dtg ari sabtu 27/11, tp kensel lak. penat kitorang masak spesial tau....tp sik baik tetamu tak penah putus kat umah aku. so, hari ahad dorang datang, makan mi goreng je la, tp mi goreng spesial udang RM16 hinggit sekilo...hehe

retna n kiki sesat ntah padang besar ke bukit kayu hitam ke mana tah aku tatau. aku call soh dorang patah balik tp degil nak ikut jalan sendiri (masa tu kiki yg jwb call). kan dah sesat...padan muka. haha.

ni la sejarah beratus org dtg umah aku, dorang la pemecah rekod...muahaha. (err 100 ++ ada kot, sejak aku pindah sini...hehe)

btw, next time korang jgn serik dtg lagi....ada rezeki aku renovate lanskap laman umah aku special utk korang, err sape nak sponsor??

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

1 comments

  • Anonymous  
    3:11 PM

    ya allah ...
    kenapa lah muslim dan muslimah di negeri terengganu ni masih belum peka dengan apa yg berlaku pada dunia hari ni...betul negara malaysia aman dan damai tapi kita kena lah sentiasa ingat dari siapa datang dan dari siapa yang kita akan kembali....

Post a Comment