Majlis Anugerah Takaful Ikhlas  


Lepak sambil tunggu lauk seterusnya

Pengurusan Ejensi al-Madina (Million Dollar Agency)
Dari kiri: aku (AUM), En Ashari (AM), isteri beliau, Puan Hazla (AUM) dan Puan Masliza (UM)

Alhamdulillah, aku antara org yg terpilih utk menjadi menjadi penerima anugerah pada Majlis Anugerah Ejensi Takaful Ikhlas baru-baru ni. Aku segan nak bgtau anugerah apa, sbb aku dapat pon anugerah kecilan sahaja...hehePenyampaian anugerah disampaikan dalam 2 sesi. Sesi yg pertama dilangsungkan di Hotel Putra Kuala Lumpur dan sesi kedua (+ dinner) diadakan di Dewan Perdana Felda. Tanggapan pertama aku bila dengar bunyi felda nih mcm tak best jer. Tapi rupenyer dewan ni jauh lebih grand dan hebat berbanding ballroom kat Hotel Nikko pada malam anugerah tahun lepas.

Dalam karier aku sbg Perunding Takaful selama 2 tahun (selepas berambus dr bank), ini merupakan anugerah ke 3 yang aku pernah menangi. Tapi aku tidak pernah berpuas hati ramai lagi top producer yg lain, tambahan pula bangsa lain jauh meninggalkan kita.

Justeru, untuk tahun akan datang aku akan berusaha dengan lebih baik lagi, insya Allah.

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

2 comments

  • uMIe MieSYa  
    3:51 AM

    Wahh!! ramai juga yg berambus dari bank menceburi bidang nie rasanya... :p

  • izali  
    11:07 AM

    hehe..rezeki tu ada dimana2 umie, meh la join kecil tapak tangan dewan perdana felda aku tadahkan....akahz

Post a Comment