Send FREE SMS using MobiK.com  

Sebenarnya, aku dah lama join Mobik.com nih utk berSMS secara PERCUMA, terutamanya nature keje aku nih mmg kena sms orang jek. Kiranya aku nih antara org yg pertama la jugak register. Lepas tu bila ada problem (dorang migrate ke server baru kot) dan asyik down jek aku langsung tak guna.

Then semalam baru register balik (sbb lupa bayar bil tepon...ekeke) cuma bezanya Mobik.com sekarang guna sistem point atau K (aku dah ada 100K), aku pon tak paham sgt sistem K nih dan apa kaitan dengan Dato' K sbb aku pon tak baca abih.

Cuma kelemahan ketara, kalo sebelum ni boleh SMS kat sesape saja tp hanya member yg register Mobik.com sahaja boleh receive SMS tuh (kedekut btol la). Tp overall, aku rekemenG utk register dan yg penting FREE.

















Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

2 comments

  • Intan Hanina  
    8:57 AM

    tahun sudah rajin gark pakai ni.. tp skang dah makin malas lak.. ihik ihik... selalu duk sms kat enpon jaa.. tetambah lagik jarang online pehni.. adess leee

    (line slow betol lerrr.. nak masuk blog utama ien pon cucah wekekeekek)

  • izali  
    9:33 PM

    hehe...x pe, masing2 punya citarasa. :D

Post a Comment