Aku, Anakku & Cuti-cuti Malaysia  

Aku akan mula bercuti pada 10-13 Julai 2007. Jangan ditanya ke mana aku pergi, yg pasti aku akan putus hubungan dengan dunia luar, tiada internet bahkan tiada telefon. So, sesiapa yg nak tengok posting2 aku, aku cuba gak penuhi permintaan korang. Aku tampal slide show anak2 aku start dari dorang berumur 1 hari hingga gambar2 terkini...:)




Anak sulungku Faizatul Fatihah dilahirkan pada 16 September 2002 di Selangor Medical Center, Shah Alam Selangor. Panggilan manja, Along.





No 2 ialah Faizatul Huda dilahirkan pada 12 Mac 2004 (hari jumaat) di Pusat Rawatan Islam (PUSRAWI), Sg Buloh, Selangor. Panggilan manja Angah Huda.





Yg bongsu (buat masa ini) ialah Faiz Irfan, yg dilahirkan pada 15 April 2005 (juga hari Jumaat) di Pusat Rawatan Islam (PUSRAWI), Sg Buloh, Selangor. Panggilan manja ialah Adik Irfan.

Tunggu gambar2 famili kami bila balik bercuti nanti....:)

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

6 comments

  • Aiden Reez  
    5:15 PM

    Selamat bercuti bro!!!

    Comel sungguh anak2mu...

    :)

  • Anonymous  
    9:41 PM

    ni pi hanimun kali ke berapaaa pakcik?? heppy belated besday for ur wife ngeee :D

  • Anonymous  
    11:26 PM

    Salaam alaikum
    Per kabo? semoga sihat2 dan tenang serta bahagia selalu. memang comel2 pn anak2 dia nih, jeles ambe hehe

    Tp ada 1 persoalan, mana pergi Adsenssse bro nih??

    Best regards
    :)

  • Anonymous  
    6:08 PM

    pakcik dah balek dr cuti.. turn ien plak nak bercuti uwaaa!!

  • Anonymous  
    10:30 PM

    Oo nak cuti gak diaaa, ambik la!!!! x halang pon hehe

  • izali  
    5:14 AM

    forumer,

    adsense tuh cam biskut, jap ada jap hilang, kadang2 dia dia pon gi cuti2 mesia...haha

    ien,

    org pompuan mmg ada cuti tiap bulan....wkekeke

Post a Comment