My Trip to Taman Burung, Kuala Lumpur  





Baru2 ni bawa famili aku jenjalan ke Taman Burung Kuala Lumpur, berdekatan dengan Tasik Perdana Kuala Lumpur. Ok la jugak jenjalan Taman Burung ni, tak macam zoo-zoo lain kat Malaysia nih (tengok gambar di sini) sbb burung-burung dilepaskan berkeliaran.

Antara pengalaman menarik juga dapat tengok burung kakak tua (atau Macaw) buat persembahan burung (tengok video di sini). Ok, malas nak citer banyak, korang layan la video n gambar2 kat sini. Bayaran masuk RM12 utk dewasa dan RM6 utk kanak-kanak.

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

2 comments

Post a Comment

Kerja Kosong Terkini...