Attn : Semua Pengguna MsjBox  



Gelagat anakku mandi kolam depan umah (tiada kaitan dengan tajuk)


Kepada semua pengguna MSJBOX yg dikasihi,

Saya memohon maaf kerana tuan/puan/datuk/datin menghadapi masalah setting layout blog ini terutama MSJBOX yang jatuh ke bawah. (mana ada jatuh ke atas)

Sebenarnya saya sudah test menggunakan 3 browser iaitu Mozilla Firefox, Internet Explorer 7.0 dan Opera. Ketiga-tiga tiada masalah. Saya juga mencuba access dari laptop saya, juga tiada masalah.

Justeru sebagai langkah penyelesaian, anda dinasihati untuk:

1. Download dan install Internet Explorer 7.0 - tapi pastikan Windows XP (atau Windows Vista) adalah versi original. (mcm aku..hehe)

atau,

2. Download dan install Mozilla Firefox secara PERCUMA dari blog ini. Boleh klik "Get Essential Software with Google Pack" kemudian pilih Mozilla Firefox.


SekianG.

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

2 comments

Post a Comment