Hari Lahir ke 5 Faizatul Fatihah  

bukan aku tempah kek nih...hehe

monyok sbb baru lepas nangis..

Angah plak seronok yer....

Selamat Hari Lahir buat anak sulongku Faizatul Fatihah aka Along pd 16 September yg ke 5. Semoga besar esok menjadi seorang muslimah yang mukminah yang berbakti kepada agama, bangsa dan negara. Katanya nak jadi doktor, maknanya aku kena kumpul duit at least RM100k utk sambung course medic esok. (tak pe la babah tak tukar toyota estima pon, pakai wira buruk jek...uhuhuuu)

ps: Aku sebenarnya tatau "Hari Jadi" anak aku nih sbb kurang maklumat bila tarikh tepat persenyawaan sperma dan ovum. wakakaka...

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

6 comments

  • uMIe MieSYa  
    6:36 AM

    Selamat Hari Lahir Buat Faizatul Fatihah... ;)) sebaya anak buah kesayangan saya la.. hehe

    Anak bro memang suke barbie doll ek??! anak buah saya pun suke.. kat umah nie ada sebakul barbie doll.. ingat besday dia nanti pun nak tempah kek barbie doll jugakk...

  • izali  
    7:27 AM

    tu barbie doll ekk?? ntah aku pon tatau....haha

  • kaklong  
    8:42 AM

    selamat hri lahir buat faizatul fatihah..seronoknya, dpt kek coklat..nyam2..bulan2 pose ni sumer nmpk sodap..kaklongnye nampak serius dr angahnye ye..memang selalunya begitu ek? :)

  • izali  
    4:12 PM

    hehe..kak long mmg camtu, serius jek. semua org ckp camtu...tp si angah tu mmg peramah, paling glamer kat taska dorang...siap cikgu dorang datang wiken ajak jenjalan....

  • Ako Retna  
    9:52 PM

    hepi besday ... psstt ako nak sket kek :p

  • izali  
    2:21 AM

    ret, x pose ke?? muahahaha

Post a Comment