Anakku Macam-macam Aznil  





Gelagat anak2ku masa tengok Macam-macam Aznil di channel Astro Prima. Alahai....kecik2 dah pandai menari. Tp masa kecik je tau.....hmmm

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

10 comments

  • Nailofar ~*  
    8:54 AM

    hehe. comel nye tgk diorank ^^

  • faisal  
    2:36 PM

    ahahaha, comelnye..tapi bapak dia tak bagi penyanyi dah besau,hehehe.. bagus bgus bro..:)

  • izali  
    2:01 AM

    nailofar,

    mekasih...hehe

    faisal,

    maleh aku tanggung dosa dlm kubur esok....:)

  • Jie  
    8:22 AM

    biasalah budak²....anak kakjie pun dok dpn tV bergaya sakan ikut...tp tu cuma utk diri dia suka² je...

  • .::{ uMIe }::.  
    3:46 PM

    budak2 mmg suke tgk citer macam2 aznil tu.. anak buah umie pun sama.. time muzik tu, mula la bergelek2 berjogett..

    ada satu lagi rancangan yg budak2 suke.. TOM TOM BAK.. ;)) umie pun suke tgk.. :p

  • Nailofar ~*  
    4:56 PM

    hehe..
    tu la. rancangan macam tu memang dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan
    suke tgk anak-anak kecil tersenyum lebar memanjang. hehehe :D

  • izali  
    5:42 AM

    umie,

    anak buah umie ke umie yg gelek?? hehe

    nailofar,

    ya, ada betulnya juga...:)

  • iEn  
    12:35 PM

    pehni suruh anak2 nonton Tom tom bak plak... wekkekekekeke

  • izali  
    1:48 AM

    jom acik ien...

  • zhai  
    8:49 PM

    aznil..macam macam aznil... perkataan , ejaan yang di tulis dalam bahasa tamil..adalah selalunya salah, tak betul ejaan dalan alphabat /tulisan bahasa tamil...kami yang berbangsa india apabila melihat rancangan ni terasa sedih!!!! sebab yang diajar tu SALAH.......harap maklum..dan diperbaiki..
    terima kasih

Post a Comment

Kerja Kosong Terkini...