New Virus Detected!!!  


adeh, tak pasal2 aku lak kena virus.....uhuhuuu. btw, utk jaga hati adik iEn aku sorang nih, aku cuba la halau virus tuh...syoh syoh syoh. ekekeke...

1) Apakah resolusi yang anda gunakan?
ntah aku pon tatau....1024 x 768 kot. kat mana nak cek?? hehe

2) Tema atau ciri-ciri blog?
tema?? ntahaapaapa....blog ni sebenarnya dedicated to my family, my kids n my frens, tp dah jd blog rojak plak....kira cam kalerful la

3) Kekuatan Blog anda? (Shoutbox, Komen, Ramai Kenalan, Entri yang menarik perhatian atau lain2, sila nyatakan)
kekuatan blog aku ialah sbb aku selalu posting kisah family aku, my kids, coti2 mesia. aku rasa dorang suka tgk anak2 aku yg comel kot. ye betol, anak2 ku yg comel merupakan kekuatan kpd diriku (err apa aku melalut nih...hehe)

4) Kelemahan Blog anda?
Byk kelemahan, selagi benda nih ciptaan manusia mmg byk kelemahan....:p

5) Jenis connection anda?
Streamyx la...kadang2 hotspot.

6) Berapa kali anda menukar baju atau template Blog?
Aku x suka tuka2 template....tp aku suka usha template baru.

7) Kekerapan posting?
Selalu, kadang2, jarang2......sukati aku la bila nak posting. hahaha...

9) Sejak bila anda mengenali Blog?
Dah lama kenal, dah jauh pakcik jalan...jalan ke depan bukan ke belakang. errr apa soklan ek?? Start blogging Disember 2006. Sebelum tuh lom terbukak hati.....

9) Adakah anda berpuas hati dengan perkhidmatan blog yang disediakan?
Puas hati ke??? aku rasa kalo dia tulon aku update automatik pon ok gak...leh aku lepak jek..ahakz

10) Adakah anda berasa tensyen bila Blog rosak? Bagaimana anda mengatasi?
Blog aku x penah plak rosak....kalo rosak aku akan antor workshop iEn

11) Apakah harapan anda pada Blog?
Semoga blog aku nih dinobatkan sbg blog terbaik di planet ini (siap ko john chow). Hehe x de harapan la, just sharing info, cari kawan, cari mangsa aku nak sakat....bla2. Yang penting, bila aku tua2 esok then anak2 aku dah besar bleh la aku jenguk2 kat sini.....

mangsa2 lain yg kena tagging aka virus oleh iEn ialah:
Topek, Khal, Aria, Umie, Izali, Hummy, Airynn, Forumer, Kak Long, Shai

Jom kita pegi blog dorang plak. (err jaga ko iEn grrr.....)

edited by aku on 7 July 2007 lebih kurang kol 11 lebey....

tapi aku rasa x besh la kat x pass meme / tag ni kat orang lain, so the next victim will be:

1. 6shot aka 5sal
2. Retna si Anak Omak
3. Matju Jejaka Klate
4. Striker Awex HUSM
5. Junadix, Big Boss MSJ Box

The rule must be followed....muahahaha, beshnyer beshnyerr....

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

9 comments

  • iEn  
    12:32 AM

    hampesss.. ingat aku tokey kedai workshop aaa wakakaakakak!! mekasih sebab jawab.. perghh elegan tol jawapan die tu teruskan usaha andasss lagik ahakz!

  • uMIe MieSYa  
    3:36 AM

    UWaaaaa..... :(( VIRUS SELSEMA lom ilang lagik, izali dah sebar VIRUS BARU...

    Nanti2 la umie buat ek.. tunggu VIRUS SELSEMA nie ILANG dulu..

    HaaHAaaaCcOoMmm!!! nak sebar VIRUS SELSEMA kat sini lak la.. syiohh!! syioohh!! pergi kau virus selsema.. pergi pada izali... wakakakaka...

  • izali  
    12:54 PM

    ien,

    memang elegan, sbb aku pakai skuter elegan...hahaha

    umie,

    org selsema x leh masuk sini, kang berjangkit anak2 aku yg comel tuh....wakakaka

  • iEn  
    9:08 PM

    masih ada lagi yg tak wat.. dan ada tu plak yg hampakan ien.. cam nyesal lak wat virus nie.. sedih.. sakit hatik..

  • iEn  
    12:27 AM

    hacuum!! aku plak yg nak demam :(

  • izali  
    12:49 AM

    aku pon rase nak demam gak, ni jangkit ngan umie la nih...

    ien, sabo separuh iman....

  • pauhputik  
    4:34 AM

    nanti gue jawab

  • Anonymous  
    11:27 AM

    adooo.. guano namo panggile sy jadi lagu tu tow? haha :))

  • Anonymous  
    5:23 PM

    nanti ien usha mana2 yg dah jawab tu akan ien sediakan soalan2 yg mendalam ckit.. kekeekek! (tp lambat lagik lar, lepas exam kot ngeh2!)

Post a Comment