Aku Masuk Universiti  

sebenarnya aku dah banyak kali masuk University, drpd utara smp kat selatan.....antara U yg pernah aku masuk ialah:

- Universiti Malaya
- Universiti Kebangsaan Malaysia
- Universiti Pertanian Malaysia
- Universiti Teknologi MARA
- Universiti Teknologi Malaysia
- Universiti Sains Malaysia
- Universiti Utara Malaysia

weekend baru2 ni plak aku sempat masuk 2 U iaitu University Sains Islam Malaysia (USIM) yg dulunya dikenali Kolej University Islam Malaysia yang terletak kat Nilai, Negeri Sembilan dan UM. tp ni korang jgn salah faham plak, aku masuk jek, bukan daftar....aku sebenarnya hantar adik ipar aku >> register kat situ.....hehe. Hari sabtu hantar adik ipar aku kat USIM, then hari ahad aku hantar sepupu aku dari Terengganu daftar kat UM plak.

tapi tak kira la, janji aku masuk U jugak. muehehe....

Subscribe Latest Update via Email!!
AddThis Social Bookmark Button

2 comments

  • iEn  
    2:27 PM

    Kat sabah sarawak jek ien belom penah pi.. jom kita gi sana lak.. wkikikikikik!!!! pakcik wat hape tow haa?? kimsalam cyg kat anakndee anakndeee yg tomei2 tu :p

  • izali  
    11:14 AM

    jom kita pegi...:P

Post a Comment